Nog in Nederland... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Marthe Holtmaat - WaarBenJij.nu Nog in Nederland... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Marthe Holtmaat - WaarBenJij.nu

Nog in Nederland...

Door: Marthe

Blijf op de hoogte en volg Marthe

14 Oktober 2009 | Nederland, Roermond

Heyy!

Eens even proberen hoe deze site allemaal werkt voordat ik echt in Peru ben.
Nog maar 25 dagen en dan vertrek ik al naar Peru. 8 november kom ik aan in Lima, daar wordt ik (hopelijk) opgehaald en dan overnacht ik in een hotel. De dag erna vlieg ik door naar Cusco waar ik van plan ben om 3 maanden te blijven. Natuurlijk ga ik nog andere plaatsen en gebieden bezoeken maar ik weet nog niet van te voren. Ik hoop leuke en interessante mensen te ontmoeten waar ik reisjes mee ga maken. Dus eigenlijk worden het ongeplande avonturen.
Op deze site zullen jullie de komende tijd kunnen lezen wat ik allemaal meemaak en uitvoer. Of het spaans een beetje binnenkomt en hoe ik de hele reis vind.

Heel leuk dat jullie benieuwd zijn naar mijn verhalen!!!

Veel liefs en tot schrijfs!!

Marthe


  • 20 Oktober 2009 - 20:55

    Casper:

    Heey Marthe!

    Wist niet dat je al een blog had geschreven!
    Ben benieuwd naar je verhalen als je in Peru bent:D. Kijken waar je bij de Blokker verdiende geld naartoe gaat.
    Zal je wel gaan missen of course,
    maar we'll keep in touch(:.
    En zie je komende weken nog!

    xxx

  • 24 Oktober 2009 - 17:06

    Adrien:

    Hey Marthe!!

    Ik ga je in de gaten houden hoor (6)

    Alvast veel plezier en waarschijnlijk ben ik 6 nov. wel in Roermond :)

    Liefs

  • 02 November 2009 - 18:25

    Cindy:

    Liefje,
    alvast héél veel succes en een goede reis! Ik zal regelmatig op deze site kijken en lezen over je avonturen..
    Maar ik zie je eerst vrijdag nog!
    Xxxxx

  • 02 November 2009 - 18:41

    Fenna:

    Schatje! ik wil je niet missen! weet je.. ik ga gewoon je site heeeeeel goed bij houden, en ook mails met je sturen, hyves krabbels sturen, bellen, en dan ben je toch nog een beetje bij me:D


  • 03 November 2009 - 22:19

    Melbinho:

    stommerd

  • 05 November 2009 - 21:42

    Marijke:

    Hoi Marthe, Ik zal je zeker gaan volgen op de site. Ik hou wel van een stoer nichtje, die dit avontuur aan durft! Veel succes en veel plezier.

  • 06 November 2009 - 19:37

    Emssss...:

    Hee schatje!
    het is nu bijna zaterdag (7november).
    nog maar een dagje samen!
    en dan komen opa en oma.
    ik ga je missen!
    ik wil wel met je skypen enzo!
    Nouw schat! veel plezier vanavond met het afscheidsfeestje!
    en ik ga je Missen!(L)(K)

    LoveYOuForEverSistertje(L)

  • 07 November 2009 - 16:48

    Bart:

    Ha Marthe.

    Je blog al gevonden. Of is het een site?
    Hele goeie reis.

    Ik ga je volgen!

  • 09 November 2009 - 09:07

    Florentine:

    Lieverd, als het goed is heb je nu net ergens overnacht en ga je zo weer vliegen! wat vond je van het cadeau?;) Verloopt het tot nu toe allemaal soepel? Nog pijn aan je arm? ik wel van het uitzwaaien..Nou have fun!xxxx and remember, you're married!

    en mevin is stom, puh.

  • 09 November 2009 - 13:33

    Bertien:

    heey schatje,
    van rebecca gehoord dat je goed bent aangekomen in lima. je bent echt een superstoere flinke meid dat je dat allemaal in je eentje aandurft. hoe gaat het met je? moe of juist exited door alle indrukken? Heey meisje, we missen je en gaan

  • 09 November 2009 - 13:37

    Bertien Vervolg:

    je volgen op je blog,
    liefs xxx mams.


  • 09 November 2009 - 15:58

    Mirjam:

    Wat leuk, en vooral heel spannend! Schrijf veel, dan kunnen we volgen wat je zoal doet. Heel veel succes, Mirjam

  • 09 November 2009 - 18:27

    Gerard, Paps:

    Hoi leuk dat ik je gehoord heb vandaag. SUper leuk die telefoontjes. Jammer van die stomme luchtvaartmaatschappij.ZO heb je twee tickets, zo heb je niets. Ze snappen er niets van. Wel lang gewacht te Lima, was het toch een leuk vliegveld?. Enfin Mannon zou de aankomst regelen in Cusco, ze heeft dit bevestigd. Ik hoop het maar dat het goed komt. Je doet het prima, super cool en zeer zelfstandig. Toppie.
    Hoor snel van je
    Paps

  • 09 November 2009 - 19:30

    Gerard, Paps:

    Marthe, Geniet maar van je familie en zeer super lieve vrienden die een boodschap voor je hebben in Peru.
    Leuk he, stiekem opgenomen tijdens je afscheidsfeest.
    KusXXXXXX

  • 10 November 2009 - 16:30

    Rebec:

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    nu ben je weg

    veel plezier
    dikke zoeeeeeeeen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roermond

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2010

ik mis cusco

07 Februari 2010

au!

31 Januari 2010

feesten en beesten, nu bejaarden

29 Januari 2010

eindelijk weer een beetje lekker weer!!!

26 Januari 2010

geluk bij een ongeluk
Marthe

Actief sinds 30 Sept. 2009
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 27570

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 14 Januari 2015

Zuid-Amerika!

08 November 2009 - 14 Februari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: